U
Állás: Német nyelvű ügyfélszolgálatos

Szeretnél mielőbb munkába állni és olyan helyen
dolgozni, ahol folyamatos lehetőséged nyílik a fejlődésre?
A GO! Tanfolyamoknál 
Magyarország piacvezető videó magyarázatos online angol és német nyelvtanfolyamainak
fejlesztőjénél, nyílik lehetőséged főállású
magyar és német nyelvű ügyfélszolgálatos
állás betöltésére.


A GO! gödöllői főcsapata 2016. szeptemberében

***Szakmai követelmények, elvárt képességek***


1. Magas szintű általános számítástechnikai ismereteid legyenek. Nem konkrét programok ismeretét várjuk el Tőled, hanem azt, hogy az újonnan megismert rendszereket gyorsan elsajátítsd és hatékonyan használd. Napi szinten a saját rendszerünkben kell dolgoznod majd.

2. Tudj gyorsan gépelni, a kommunikáció nagy részét írásban fogod végezni. Nem kell, hogy égjen a kezed alatt a billentyűzet, de azért ne is sikíts örömödben, ha végre megtaláltál egy billentyűt.

3. Nagyon fontos, hogy jól tudj szóban kommunikálni. Beszélünk egymással és a GO! Tanulókkal is.

4. Magas szinten kell németül beszélned, anyanyelvi németekkel és osztrákokkal fogod tartani a kapcsolatot nap mint nap. Nem érdekel a nyelvvizsgád, de nyilván Te is tudod ebből, hogy ez legalább felsőfokú nyelvtudást igényel. (de nem kérünk róla papírt, gyakorlatban kell bemutatnod) Az állásinterjún is élőben egy anyanyelvi német kollégánkkal fogsz beszélgetni a nyelvi teszten.

5. Lehetsz pályakezdő vagy tapasztalt is, de kommunikálnod jól kell tudnod magyarul és németül is.

6. Bármilyen további európai nyelv magas szintű ismerete jelentős előnyt jelent Neked (de nem feltétel a németen kívül egyéb nyelv).


***Milyen személyiség vagy***


Online cég vagyunk, de a mindennapi munkánkban sokat dolgozunk együtt az irodában. Emellett Te folyamatosan az ügyfeleinkkel és az ügyfeleinkért is fogsz dolgozni. Ezért nekünk nagyon fontos, hogy milyen személyiség vagy.

1. Olyan ember vagy, aki tényleg segíteni akar másoknak. Ez a pozíciód lényege. Mi napi szinten mindent megteszünk azért, hogy akik a mi szoftvereinkkel tanulnak nyelveket, a legjobb segítséget kapják. Ezt Tőled is elvárjuk, hogy így érezd és ennek megfelelően dolgozz.

2. Pozitív vagy. Ha mások kárát lesed, nem nálunk a helyed. Ha butának nézel valakit, mert kérdez, akkor sem nálunk a helyed.

3. Becsületes vagy, akkor is, ha éppen senki nem figyel és nem ellenőriz.

***Kizáró tényezők, azaz ne jelentkezz, ha...***


1. Ha sértődős vagy hisztis vagy. Mi úgy megyünk előre és úgy növekszünk dinamikusan, hogy teljesen nyitott irodai légkörben dolgozunk. Mindenki hibázhat, de azonnal tanulnia kell a hibáiból és törekednie kell az azonnali javulásra. Ha besértődsz, amikor jelezzük, hogy ezt nem így kellett volna, akkor nem köztünk van a helyed.

2. Ha lusta vagy. Mi napi 8 órában dolgozunk, de azt kőkeményen kihasználjuk. Ha Te ellógni akarod a munkaidőt, nem nálunk a helyed.

3. Ha képtelen vagy sztenderdeket és utasításokat betartani. A hatékony működéshez elengedhetetlen a sztenderdek követése. Ha Te kizárólag lázadsz, nem ez az állás a Neked való.

4. Ha a munkahelyeden negatív hangulatot teremtesz, másokat rosszindulatúan kibeszélsz vagy negatív vagy, nagyon nem itt a helyed.

5. Ha rossz érzés számodra, hogy ezt ilyen nyíltan leírjuk, akkor szintén nem nálunk a helyed. Szerintünk a nyíltság és az őszinteség a legfontosabb a munkahelyen és az ügyfeleink felé is. Ez minden együttműködés alapja.

***Mindenképpen jelentkezz, ha...***


1. Szeretsz stabil, kiszámítható munkakörben dolgozni.

2. Szeretsz emberekkel dolgozni.

3. Szeretsz dinamikusan fejlődő és mindig változni képes cégnél dolgozni.

***A munkavégzésed***


1. A munkád során követed a tapasztalatainkat és az előírásokat, de bárhol látsz fejlesztést igénylő területeket, akkor arra beterjeszted az ötleteidet - mert csak csapatként mehetünk előre.

2. Felfogod, hogy nem azért kapod a fizetésedet, hogy a munkahelyeden töltsd az idődet, hanem azért AHOGY azt az időt töltöd, azaz amilyen értéket teremtesz a munkaadód és ügyfeleink számára.

3. A munkád során a megoldásra törekedj. Ne problémáid legyenek a megoldásokra, hanem megoldásaid a problémákra.

***Mi ez a munka?***


1. Főállású magyar és német nyelven végzett ügyfélszolgálatos munka.

2. Írásban és szóban segíted magyar és német anyanyrelvű ügyfeleinket a termékeikkel kapcsolatos információkkal és emellett ellátod az ügyfélszolgálatos pozícióddal kapcsolatos adminisztratív teendőket.

3. NEM call-centeres leszel és NEM telefonos értékesítő – nem kell hideghívásokat végezned.

4. Nálunk az ügyfélszolgálatos nagyon megbecsült pozíció, mivel az online térben létező cég és a tanulóink között Te vagy a kapocs.

***Hol?***


Az irodánk Gödöllőn van, közvetlenül tömegközlekedési csomópont mellett.
Ha Budapest felől közlekedsz, az Örs Vezér terétől 40 percre vagyunk HÉVvel
vagy a Keletitől 30 percre vonattal.

***Amit kínálunk***


1. Korrekt fizetést minden svindli nélkül.
A fizetési igényedet ne felejtsd el majd az interjúig kigondolni.
A pozícióra nincs minimum vagy maximum költségvetésünk, nem pozíciókat, hanem embereket fizetünk meg a bemutatott képességeik alapján.

2. Nálunk nincs vérszívás és kiszipolyozás.

3. Ha kiemelkedően teljesítesz, akkor előlépési lehetőség és egy biztos, hosszú távú állás.

***A kiválasztás menete***


Az ügyfélszolgálatos állásra a kiválasztás több lépcsőben történik.

1. A beküldött önéletrajzok alapján kiválogatjuk a 2. körbe továbblépő jelentkezőket.
Erről telefonon értesítünk. Ha nem választottunk be a 2. körbe, arról emailben értesítünk.

2. Előre egyeztetett időpontban telefonon felhív a német anyanyelvű kollégánk és elvégzi telefonon a nyelvi előminősítést. Ha ezen megfeleltél, akkor a 3. körbe kerülsz és személyes állásinterjún veszel részt, ahol megismerkedünk és problémamegoldó feladatot is kapsz.

3. A legjobban teljesítő 5 jelentkező egy már, az adott pozícióra szóló tájékoztató anyagot kap, és az utolsó beszélgetésen ebből az anyagból konkrét, már a cégünkre jellemző feladatot kell szóban megoldanod. Érdekel minket, hogy milyen gyorsan tanulsz, így erre a körre mindenkinek ugyanannyi napot adunk, hogy felkészüljön.

4. A második személyes beszélgetés után a legjobban teljesítő jelentkezőt vesszük fel a pozícióra.


Így jelentkezz
A fényképes önéletrajzodat küldd el az allas@goangol.hu email címre 2017. március 25-ig.
A 2. körre 2017. március 31-ig értesítést kapsz.

Ne jelentkezz Facebook kommentben, Facebook üzenetben és telefonon sem.
allas@goangol.hu --> ez az email cím az út kezdete.